Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale.
Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, daca se poate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform gratuit fara a suporta taxele de transport.
Produsul pe care îl schimbaţi/returnaţi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu fie deteriorat sau uzat şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare precum si ambalajul primit.
Așa cum dvs. vă bucurați de un produs nou, impecabil din punct de vedere vizual, tot așa trebuie ca acest produs să ajunga la noi pentru ca urmatorul client să beneficieze de aceeași calitate. Produsele neconforme returnate nu pot fi revandute, prin urmare dvs. veți suporta costurile deteriorării lor.
Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate etichetele si documentele, ambalajul facand parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar SC Ino World Trading SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.
SC Ino World Trading SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.
Costul returului si schimbului.
Daca produsul este conform costul returului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.
Clientul poate alege sa restituie produsul prin orice firma de curierat doreste.
Pentru a usura procedura si a scadea costurile noi (ino world trading) putem face comanda la una din firmele colaboratoare pentru a ridica coletul de la Dvs. (client)
Conform contractelor noastre costurile expeditiei sunt urmatoarele:
10 lei - returnare colet la EasyBox Sameday
15 lei - returnare (1 expeditie) cu ridicare de la adresa
30 lei - schimb (2 expeditii)
Pasii de retur/Schimb si procedura. In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
Daca ati ales schimb vom trimite catre Dvs. produsul pe care il doresti urmand sa achitati la primire coletului taxa de livrare de 30 lei. (15 lei taxa de retur si 15 lei taxa pentru o noua expeditie).
Daca ati ales sa returnati produsul. Un operator va face o comanda de ridicare a coletului de la tine. Iti oferim posibilitatea sa platim noi expedita pentru ca tu sa beneficiezi de tarifiele noastre de retur (15 lei fata de 34 lei cat ar costa in mod normal o expeditie)
Pregatiti coletul. Va rugam sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata si impachetat
Predati coletul curierului care va ajunge la adresa dvs in intervalul orar specificat.
In cazul returului coletul ajunge la sediul nostru si este verificat.
Banii sunt restituiti in contul dvs.
Restituirea banilor
Iti returnam contravaloarea produsului in contul bancar mentionat de tine. Suma din care vom scade contravaloarea taxei de retur (15 lei)
Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport initiale. Costul livrari initiale nu este restituit decat in cazul in care produsele livrate de Ino World Trading (pepebe.ro) se constata a fi neconforme sau defecte, in restul situatiilor costul livrarii initiale nu va fi restituit.
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC Ino World Trading SRL.
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat prin viramentul într-un cont bancar transmis de dumneavoastră pe formularul de retur. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie de asemenea in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.